Selamat Pengantin Baru

6:23:00 PM

gendang di palu pengantin malu..

ha.. kawan-kawan bulan april yang lalu , family ummu buat majlis besar-besaran untuk abang tersayang kami, mohd hambali yang akhirnya bertemu jodoh dengan kak siti asrohiyah. ni gambar bersama kak leha ,adik ngn mak kat masjid

Kat sini ummu nak share la saat-saat bahagia mereka di atas pelamin.
tengok..macam pinang dibelah dua kan. tapi ummu nak kata macam kelapa dibelah dua.hehe.gurau je.

banyak lagi gambar-gambar nak share tapi tak larat nak upload.

takpe ummu upload yang penting je.


alhamdulillah..selesai akad nikah, ini pula majlis batal air sembahyang. semoga berkekalan masjid yang dibina.ameen..





buat pembaca yang juga baru melangsungkan perkahwinan, ummu ucapkan selamat pengantin baru dan berbulan madu..

You Might Also Like

0 strawberries yummy

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images