Lampu isyarat punya pasal

9:04:00 AM

assalamualaikum

seronok rasanya dapat meniti jari2 di papan keyboard.arini ummu nak buka cerita tym test jpj kete arituh. punya la malu mana taknya , pakcik yang umur 50 tahun pun leh lulus, ni ummu gagal.

yang klakanya terkandas kat jalan raya. 1 ksalahan je wat. baru tolak 1 markah, tapi xdapat dimaafkan. iyelah langgar isyarat lampu tym warna kuning. terlupa pula isyarat lampu kat situ cepat.huhu

mula2 hijau...sekali start je tekan minyak, terus jadi kuning dan berapa saat jer terus merah. apa lagi jpj mgamukla suh berhenti kat tepi jalan.yang haru tu dia pangkah dari atas sampai bawah borang tu.

nak dikata rezeki dan nasib tu bukan hak kita untuk menentukan.

apapun ummu tak nak rasa kecewa tapi nak usaha.

kwn2 dan family doakanlah.

You Might Also Like

0 strawberries yummy

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images