oh Kakak--kakakku

7:54:00 PM

Akhirnya sempat juga jari ni meniti di papan huruf ni. nak mengabadikan kenangan bersama kakak-kakak yang semua tak matang lagi.
Baru-baru ni sempat kami bersama-sama 
menenangkan fikiran bersama-sama
berkongsi suka dan duka
Dan tidak lupa juga perkara penting berkongsi makanan..
Eh...dah bayar ke belum yer makanan aritu???

  dan Rama-Rama yang Kita bina ini..
ada macam rama-rama ker???
bolehla..
semoga Rama-raMa ini 
akan sentiasa menemani PerSahabatan ni..
Ker adik sorang jer yang Perasan..

Terima kasih banyakla buat kakak-kakak
kerana sempat meluangkan masa dan bangun awal pagi semata-mata nak pergi air terjun ni.
Terharu tul..sob..sob..

Masing-masing dah semakin besar panjang..
Agaknya sapa lah yang makan nasi minyak dulu yer...hihihi
Apapun nak minta maaf lah andai
selalu sakitkan hati kakak-kakak..
maklumlah saya budak baru belajar..
jom...saya kenalkan kakak-kakak 
saya yang sangat baik haaaaatiiiii ni..

 
uish...mana dapat power tu kakak-kakak ku???
patutla tiap malam selalo tido lambat
menuntut ilmu rupanya
hihihihi...gurau jer
Yelah dalam hidup ni xboleh la nak serius jer..
Nabi pun sering bergurau dengan isteri-isteri.

Semoga ukhwah ini takkan berhenti disini
Walaupun dah beranak-pinak
Harapnya kita masih begini..
Takkan ada yang pernah berubah

Tahu kenapa???
kerana saya mengenali anda semua kerana hati bukan wajah
mahupun fizikal yang lain.
Kalau Hati ....susah sekali nak berubah
walaupun di telan masa..Hati tetap HATi
takkan nak jadi jantung pulakkan...
tapi kalau muka..
makan dek zaman..
dah tua kerepot...susah dah nak kenal..



Yang penting dulu kini dan selamanya
Semoga Allah kekalkan UkHwah ini...
SeLamaNya..
LOvE ForeVeR

You Might Also Like

0 strawberries yummy

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images