Mabruk~

7:21:00 PM

Assalamualaikum wbt.
Di dalam kesibukan exam ,saya pula sibuk nak update blog.
Tiada ucapan yang mampu saya katakan saat ini,
melainkan MABRUK ya ukhti atas kelahiran pejuang dan mata hati nti,
Buat teman lama, syaidatul syakila dan suami yang kini masih berada di mesir, Tahniah saya ucapkan.

MOHAMMAD THORIQ ZIYAD BIN ABDUL KADIR
 24 oct 2010

Semoga anak mampu menyambung dan meneruskan perjuangan ISLAM.

ni gambar ummi dengan abi thoriq..saya rasa thoriq ikut muka ummi dia..

Apapun..saya menumpang bahagia.dan tiada yang lebih membahagiakan saat melihat kedua-dua insan yang bertarung nyawa selamat akhirnya.


You Might Also Like

4 strawberries yummy

  1. salam...mabruk3..
    hee~tggu mujahid kecil aini pulak lps ni..
    igt nak berehat paaaaaaaaannnnnnjang..
    de hikmah xdisangka jugak kelahiran ziyad ni..
    aini, ku ternanti-nanti post nasyid rabitah hati ni..jgn sayonara lagi tau..

    ReplyDelete
  2. waalaikumslam.aish..suhaila dulu la.kita anak dah ramai kat rumah.anak buah,anak sedara,anak kucing,anak mata.hihi.nasyid??aritu dah nak buat dgn madiha.asyik terlupa jer.kalo buat sorang2,takut silap.tulah..sayonara??oh,ingat nak wat last post aritu.tapi kelahiran ziyad ni membuak-buak nak menulis.

    ReplyDelete
  3. baru terjumpa post ni. Terima kasih atas ucapan dan doa. Tnggu turn kawan2 pulak lepas ni. :)

    ReplyDelete
  4. -->ummuziyad:mcamana nak jumpa..post ni di buat waktu ummuziyad dalam pantang lagi..heee..tp cmne tetiba leh jumpa??btw..nama baru ziyad apa ya?

    ReplyDelete

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images