Di Kala rajin

7:52:00 AM

Assalamualaikum Wm. Wbr.,

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah, dengan izinnya kita diberi peluang untuk menimba ilmu khususnya dalam bidang kejurutreaan(buat saya lah).  Selawat dan salam ke atas junjungan besar Nabi Muhammad (s.a.w) serta ahli keluarganya dan seluruh pengikutnya sehingga hari akhirat.

Satu hari di kala saya rajin
saya telah berjalan merata tempat dan mengambil beberapa gambar.kemudian saya tertarik dengan satu komek ni.grafiknya cantik sekali.untuk makluman pembaca saya memang berminat dengan komek dan anime sejak kecil lagi.Cuma tak pernah mengasah bakat untuk melukis.Meh saya kongsi dengan pembaca komik ini.




Bila saya dah penat2x amik gambar yang tak berapa clear tetiba saya jumpa komek ni kat website.terus saya amik dari website tuh.alamak..ke benda tu confidential??kena minta izin ni.tapi cute kan.info tu yang penting.

sumber: http://promahasiswauiam.blogspot.com/

You Might Also Like

8 strawberries yummy

  1. as salam..
    ya..kerana hari-hari adalah hari kita menginati Nabi junjungan mulia kita.Nabi Muhammad S.A.W

    comelnya komik ;)

    ReplyDelete
  2. dan tak lupa juga kepada ahli keluarga Nabi (kecuali ibu bapa Nabi)
    ,para sahabat Nabi, para pengikutnya ;)

    ReplyDelete
  3. comel2..kt kuantan pn da nk stat election cmni tp xde la grafik kiut2 ni ;-)

    ReplyDelete
  4. aini..nak copy paste dlm blog akak blh?tq :)

    ReplyDelete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images