me & cream puff..

3:32:00 PM

me??




Situasi diatas berlaku kepada saya selepas consult dengan supervisor saya.Selepas jumpa supervisor final year project, ingatkan dah boleh proceed hantar, rupanya banyak nya kena betulkan..padan muka..padan muka..padan muka..siap suruh proceed buat experimen..Saya dengan selamba jawab. 'we dont have time to complete that sir.. tomorrow, I must submit the report..or my mark will be deducted. '

lecturer tu dengan muka selamba nya jawab..


"its ok..don't include that to your report, just do it and bring it during presentation.."

beberapa minit bertekak dengan sir..last2x saya juga mengalah..senyum sajalah..nak tahu final year project saya buat apa???buat kapal terbang punya dinding dengan kereta punya chasing la..

 design ni pun amik masa lama..
lama nya tahu tak sebab apa???
nak cari software yang compatible dengan windows 7


ni kalau kita pandang dari view berbeza..
so honeycomb (sarang lebah) yang dah di design akan di jadikan macam gambar kat bawah tu pula.


kemudian akan dibentuk mengikut kesesuaian untuk kapal terbang dan kereta.
kenapa susah2x buat macamni??
ha..tu saya bagitahu lain kali..



semua idea ini, dunia cilok dari Qur'an tentang lebah..
"cik lebah...saya pinjam idea sarang awak taw.."


"boleh saja..asal jangan kufur nikmat Allah.."
jika cik lebah boleh cakap macamtu 
boleh pengsan mati terkejut saintis2x dunia.hoho

cream puff..

bangun tidur, saya tak ingat ada quiz ke apa ker bla..bla..yang saya ingat saya nak makan crem puff..saya mengidam cream puff..I love cream puff..I miss cream puff..and..and..i want to eat you!!!!!cream puff.awak tak boleh lari dah..

cream puff yang saya suka macam ni

macam ini...

dan macam ini juga!!excited nya.


tapi cream puff yang dijual kat cafe edu cuma lebih kurang
macam picture kat bawah ini.



tapi..dek kerana dah mengidam sangat..
rembat sajalah..
memang tak sedap
tapi bolehla masuk mulut..
cuma cream nya memang sedap..need to improve..haha
pandai komen..

Apapun saya puas hati sebab dapat makan cik cream puff....
walaupun sedar banyak kerja lagi tak siap!!!!!!!!!!!
hidup mesti cooooll....!!!
jumpa lain kali.

You Might Also Like

9 strawberries yummy

  1. sapa pandai buat cream puff, jgn kedekut ajar saya..heee

    ReplyDelete
  2. su pandai..
    pandai tgk,pandai makan je..ho3..
    tapi pernah belajar bt adik-beradik puff jugak (xbrp igt namany) mase subjek bakeri dulu..
    kok gampang aja, de resipinya semua bisa..

    ReplyDelete
  3. ngehh~nyibuk2 lagi
    aini hebat, boleh bt dsgn camtu..kagum2..
    ya,tapi semua pun dikembalikan semula pd Dia yang Maha Hebat dr segalany..

    ReplyDelete
  4. sejak bila su amik seubjek bakery??ni jeles ni.

    ReplyDelete
  5. kalau sue belajar, su pun boleh buat

    ReplyDelete
  6. ya cool...
    moga Allah permudahkan urusan...

    ReplyDelete
  7. ingat sally auto mana la..rupenya kak sal yang dirindui..hihi

    ReplyDelete
  8. Salam.. Nampak sangat sedap puff tu.. Terima kasih atas kunjungan ke blog.. Salam perkenalan.

    ReplyDelete

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images