Rugby dan Jari

6:10:00 AM

 First of all..I like rugby games..Tukang Taip suka tengok bola rugby..plus..suka tengok pemain nya bersungguh nak selamatkan bola tu dan masukkan dalam gol...hiihi..


Kawan bukan macam papan skateboard,
Belum main gilap,dah main pijak,

Kawan bukan macam bola sepak,
Belum dapat kejar, dah dapat tendang,

Kawan bukan macam bulu tangkis,
Belum main pegang, dah main pukul,

jadi kawan ni macam mana agaknya?? (ha..macam dowang nilah)
Kawan itu ibarat bola rugbi,(macam gambar paling atas tue)
Belum dapat rebut, dah dapat lindungi,(seronok tak jadi bola rugby??)
Nampak ada potensi..kita tolong masukkan dalam gol..
so dia akan hepy sebab kejayaan gol rugby salah satunya kerana dia.
(Tukang taip tambah..hihihi...) 
"A friend is a person who know what you are saying, even if you're not talking."

"We all take different paths in life, but no matter where we go, we take a little of each other everywhere."

Kawan itu juga macam jari,
Lukanya sembuh sendiri,
Hilangnya tiada ganti…………(tak nak hilang jari..nanti tak cantik..nampak cacat)

Sometimes in life,
you find a special friend;
Someone who changes your life
just by being part of it.
Someone who makes you laugh
until you can't stop;
Someone who makes you believe
that there really is good in the world.
Someone who convinces you
that there really is an unlocked door
just waiting for you to open it.

This is Forever Friendship.
When you're down,
and the world seems dark and empty,
Your forever friend lifts you up in spirit
and makes that dark and empty world
suddenly seem bright and full.
Your forever friend gets you through
the hard times, the sad times,
and the confused times.
Your forever friend holds your hand
and tells you that
everything is going to be okay.
And if you find such a friend,
you feel happy and complete,
because you need not worry.
You have a forever friend for life,
and forever has no end.
 

Kawan takkan biarkan kawannya menangis, bersedih, berduka dan sebagainya..

Kawan sejati adalah kawan yang dapat diajak duduk berbincang tentang pelbagai perkara..

Kawan.. akan sentiasa bersama walau dalam apa jua situasi, sentiasa di belakang memberi sokongan, berada di sisi mengawasi langkah, sentiasa di depan menunjuk arah.. 

p/s: Saya memang ramai kawan..tapi kawan sejati cuma seorang..siapa dia??awaklah yang tengah baca entri ni..heeee..
Tapi kalau lelaki yang baca entri ni tolong jangan perasan yek.
sebab saya tak pernah dan takkan ada kawan sejati dari golongan adam..
semua saya layan sama..nothing special..semuanya kawan biasa2x..
So jangan percaya bila ada orang laki cakap.."aku ni sahabat sejati tukang Taip.."
sowi..statement tu tak betul..

sesaper berkenan dengan award kat atas tu..bolehlah copy image location and paste kat gadget picture.

pemalas sungguh tukang taip ni kan...nanti bla rajin saya buat award khas untuk setiap pembaca setia dan follower.

You Might Also Like

4 strawberries yummy

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images