2 perkara

11:39:00 AM

perkara 1:

Dengan ini saya nak mengucapkan selamat hari guru buat kak long, kak ngah,abang cu,kak ipar ku yang 2 orang..ha kalau boleh satu family tu jadi cikgu.Bila hari guru ni..confirm saya terkenang jasa guru mendidik saya.Tapi lebih terkenang waktu saya jadi guru tadika dulu.Apa yang best??????Mestilah dapat hadiah yang banyak.Pastu cantik2x.Apapun still saya nak ucapkan terima kasih dekat cikgu2x saya di sekolah rendah kampung panchang Bedena, SRA Ehyaul Falah.SAMTAJ, SMKA Simpang lima,kat pusat asasi UIAM dan juga di gombak.Dan kepada semua guru2x diseluruh dunia.Selamat hari guru dan ikhlaskan diri menjadi pendidik.

Perkara 2:

Sesiapa yang free sila ikuti program konvesyen diatas.Saya nak pergi tapi....................

..................................
hurm..personal problem.

You Might Also Like

0 strawberries yummy

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images