Pure Love??

2:00:00 PM

Pure love aka kasih yang suci.Dulu saya baca novel ni.Kalau tak silap.Masa duk hostel dulu time sekolah menengah , novel memang menjadi kegilaan ramai para penghuni asmara asrama.Yang syoknya sekarang banyak cerita diadaptasi dari novel.


Kalau nak tengok orang tersengih sendiri, tersnyum sendiri, menangis tanpa sebab...tengoklah para pembaca novel.Confirm penyakit ni ada kat setiap para pembaca novel.Termasuk saya.Semalam saya duk depan TV then tersenyum sendiri.kenapa??sebab romantik.Haha..Nora Elena..slot akasia yang tengah digilai ramai termasuk saya.Bila kakak serumah tanya: suka tak dapat husband romantik camtu??" kihkihkih...tak tahu nak habaq apa..senyum memalu sajo..apa maknanya??maknanya sukaaaaaaaaaaaaaa..laaaaaaaaaa.ngeh3x.Start layan cerita ni bila tetiba terbuka TV di satu petang.Sekarang satu rumah dah addicted dengan cerita ni.
Ha..nak pesan ni..Jangan berangan lebey2x pula..Konon berangan nak jadi nora elena lah..makan pisang berangan jela kat kampung cukup.Lupa nak habaq 1 menda.Saya peminat Aaron Aziz since dia berlakon crita emil emilda.Tapi tengok watak apa dia bawa.Ada setengah yang saya tak berapa berkenan.Banyak tol komplen.

owh terlupa berita gembira..hari ini bertambah lagi family baru kami.Kehadiran anak abang menjadikan jumlah anak buahku hampir 30 orang.Lamainyer..(losak bahasa)ngeh3x.

You Might Also Like

2 strawberries yummy

  1. subhanallah...ramainyer anak buah...:D...mesti meriah rumah time rayer kan...huhu...

    ReplyDelete
  2. Rezeki dari Allah.memang meriah.

    ReplyDelete

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images