Alahai..

3:00:00 AM

Dalam hidup ni aku ingat aku antara insan yang kebal bab-bab nak merindu ni.Alahai mak minah..rupanya aku pun tewas lah dengan angin rindu.So buat insan2x yang ku rindu..korang semua memang beruntung sebab aku tengah rindu korang ni.So aku doakan untuk orang2x yang ku rindu semoga sentiasa ceria dan sihat hendaknya..
Senarai insan yang dirindui buat masa ini:
  1. Kak Long di perantauan
  2. Nadeeah Ajman dan suhaila saidi(Khadijah aku dah jumpa)
  3. Iftitah Hannan
  4. Kawan-kawan kat agensi nuklear malaysia especially kak ckin, kak mimi, kak aini, kak yah dan hazal
  5. Housemate kat bandar Sri Putra bangi especially adikku mira
  6. Roomate di IIUM/UIAM especially yg sudah graduate
  7. deLima Generation especially dari kuliyah kejuruteraan( pompuan sajo)
  8. Geng- geng material engineering batch 072 (bila lagi nak buat BBQ..?Kali ni tepi pantai pulok)
  9. Lecturer-lecturer di UIAM
  10. Cikgu-cikgu SMKA Simpang 5 especially cikgu-cikgu yang suka merajuk dengan aku
Puisi orang-orang jurutera..lawak aku baca
kudamba hadirmu di sisi
sejak dulu, kini dan selamanya
Dirimu…
umpama TNB yang memberi cahaya
menyuluh lorong hadapan yang belum tentu
umpama PETRONAS yang membakar dan menggerak
menyalakan swadaya diri
melangkah bersama untuk segalanya
 
Tapi memang lah..baru nak layan rindu ni kan,tetiba my mom menjerit..dari duduk layan perasaan meh tolong mak ubah suai perabot ni..ha ni angkat almari, katil, meja..itu... ini..pergi sawah lagi( wah..kerja di kampung lagi busy rupenya..so xsempat layan rindu ni..alahai mak..sakit segala badan aku nih mengangkat perabot tuh.Tapi mama punya pasal..malas-malas aku pun, aku buat jugak tu.Lagi satu...Bengang bila kereta asyik mati sebab bateri dah nazak sangat.Asyik buat muka tembok tahan kereta orang lain minta tolong caskan bateri..Alahai miss L...

You Might Also Like

8 strawberries yummy

  1. alahai...
    rindu pd org tersayang?
    perkara biasa... yang selalu melekat disudut hati..
    moga mereka yg dirindui itu akan sentiasa mengingatimu walaupun di kejauhan ini..

    ReplyDelete
  2. alahai kak sal..rindu kat akak lagi membuak-buak.maklumlah xpernah berjumpa..
     

    ReplyDelete
  3. haha apa rindu2. tak mainla.
    Terima kasih pasal report tu. Amat membantu

    ReplyDelete
  4.  maklumlah dah 3 bulan buat rutin sama tetiba bangun pagi kena angkat almari.confuse..report tu bagi mmg nak bantu hazal pun.dah agak dah.

    ReplyDelete
  5. mcm tau2 apa orang pk.
    selalu ckp "dah agak dah", ada teknik ke?

    ReplyDelete
  6. k.cikin rindu kamoo...sunyi

    ReplyDelete
  7. owh tak perlu teknik encik hazal..ini smulajadi.hehe.tu confirm tgah menghitung jam nak abes praktikal.dah agak dah.

    ReplyDelete
  8. iyelah tu rindu..ntah-ntah suka.ngee..

    ReplyDelete

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images