Kata Mereka...

8:25:00 AM


Kata-Kata Pemimpin Islam di MALAYSIA

Negara akan huru-hara sekiranya undang-undang Islam dilaksanakan -DS Najib Tun Abdul Razak 1993
   Saya akan memastikan bahawa negeri-negeri yang diperintah oleh BN tidak akan melaksanakan hukum hudud’ - Tun Dr Mahathir Mohamed 1994   
Apa erti pembentukan negara Islam jika ia mundur Tun Abdullah Ahmad Badawi 1999  
  Kalau pencuri kita potong tangan kanan,nanti besok2 dia mencuri tangan kiri pula, potong tangan kiri,besok2 dia mencuri pakai kaki pula, potong kaki pula..dah tak ada apa untuk di gunakan untuk mencuri dia pakai mulut pulak - Dr Mashitah Ibrahim 2008
 
Salam eid ul fitri buat semua pembaca yang dirindui..Maaf dipinta andai selama miss L menulis ni ada yang pernah terguris hati dan perasaan..tidak lupa kita hadiahkan al-Fatihah buat wartawan negara kita noramfaizul yang pulang ke rahmatullah selepas terkena tembakan. Juga tahniah miss L ucapkan buat Mat Sabu didalam ceramahnya...membongkar rahsia kemerdekaan yang palsu..Telah lama miss L mengidam seorang pemimpin yang bakal membongkar kepalsuan merdeka malaysia ini..Akhirnya Ogos  tahun ini bersama eidul fitri ...rahsia itu dibongkarkan dan ramai mula celik mata dan mengkaji semula fakta sejarah..

Apa yang Mat Sabu sampaikan?
Bukit Kepong, Teks Penuh Ucapan Mat Sabu...Bukan Pengkhianat Pun!!!


Saya terpaksa mendengar berpuluh kali untuk mendapatkan teks di bawah berkenaan ucapan Mat Sabu berkaitan Bukit Kepong. Ini kerana videonya 'serabut' sedikit!! Ikuti ucapan di bawah.

.....Bukit Kepong, polis itu polis British, hak serang Bukit Kepong tulah pegawai kerajaan, ketuanya MaT Indra, Melayu, tetapi semua sejarah itu ditutup, Jins Samsuddin buat filem, Jins Samsuddin tu UMNO, cerita bukit Kepong, hak serang balai polis tu penjahat, polis tu polis British, sebelum merdeka negara kita diperintah oleh British, tapi dia buat filem yang hero hak pertahan balai polis, hak serang tu pengganas, padahal Mat Indra ketua penyerang balai polis tu dan akhirnya dia dihukum gantung di Jering Taiping, 
begitulah juga Tok Janggut, Tok Janggut ni lawan British, tapi sebelum British nak..nak bunuh dia, dia menghasut Sultan Kelantan untuk mengishtiharkan Tok Janggut sebagai penderhaka, bila ishtihar Tok Janggut sebagai penderhaka, barulah tok Janggut dihukum gantung di Pasir Puteh Kelantan. Semua sejarah negara kita bohong....

Maksud keseluruhannya, sepatutnya yang melawan British adalah hero, tetapi sejarah di Malaysia, yang melawan British adalah penderhaka dan yang mempertahankan British adalah hero. 

 Itulah yang dimaksudkan Mat Sabu secara umum. Dia bercerita tentang menentang British tetapi Utusan Malaysia menambah dengan 'komunis'. Barulah gempak!! UM memang pandai dan itulah kerja Utusan!! -terima kasih kepada ek-ele.net

You Might Also Like

4 strawberries yummy

  1. Biar betul dia ckp ni. anda pasti?
    By the way lama tak comment hehe

    ReplyDelete
  2. nak tahu btul ke tak pergilah tanya dorang hazal...hehe..btw kasih tabii tu aish takkan tak tahu

    ReplyDelete
  3. Aish mmg tak tahu. yang tahu "luar tabii", "Tabi' tabi'in "

    ReplyDelete
  4. cerita2 sensasi yg tak berapa nak sahih begitu mnybbkn org malas nak baca...lagipun kadang2 berat sebelah...

    ReplyDelete

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images