Hubungi miss L

7:04:00 PM

Ramai lah yang nak add saya kat facebook.Tapi minta maaf sebab saya dah bukan pengguna Facebook.Kerana pada saya facebook lebih banyak keburukan berbanding kebaikan.Mungkin pada pendapat anda berbeza.Terpulang masing-masing.Kerana saya menilai dari segi kemudhoratan ke atas diri dan keluarga saya.
Dengan itu sesiapa yang nak hantar meseg panjang kat saya,kalau malas nak komen dekat sini, bolehlah menghubungi diantara 3 laman sosial dibawah.
Twitter

Friendster..yang baru.yang lama dah lupa.

Hi5..
InsyaAllah kalau berubah status ke atau apa-apa event istimewa saya akan update di ketiga-tiga laman ni selain dari blog.
Sekian,wassalam
post signature

You Might Also Like

3 strawberries yummy

  1. alah.buat-buat tanya.Sebab miss Lavender.Suka bau pewangi berasaskan lavender lewr.weh.xwish aku pown.yang Farah lulu tu apasal ek?

    ReplyDelete
  2. saje..hahaha..wey,siyesly aku lupe sangat2.aku ade trip time bday ko 2.b4 2 ingt dh sbnarnye..selamat hari lahir miss L.!!!!

    ReplyDelete

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images