Final Sem Makan2x

7:41:00 AM

Assalamualaikum buat semua
Kali ni tak tahu nak kongsi cerita apa pula.
Tetiba terfikir nak share makanan-makanan yang sedap
dibeli sempena konon last sem kat Universiti
Jadi duit pun banyak lah habis kerana word "Final Sem" tuh
teeettttttt..


Meatball ni Orchid yang belanja.
Saya tahu makan jer
kihkihkih


Ayam ni sedap betul
Pun Orchid yang belanja.hehe
teettttt..


Ada bermacam jenis cool blog ice blended
Korang bole dapat kat Jusco Wangsa Maju



Saya suka beli oreo chocolate
Tak pun strawberry
Kan saya dah bagitahu saya suka strawberry dengan chocolate
cool blog ni pun orchid yang perkenalkan
nampak gayanya orchid ni memang suka tengok duit saya habis
lalalala..jangan marah orchid


Takoyaki..rupanya tak semua orang suka makan
1st time makan memang pelik sikit
Lepastu dah jadi habit pula
Asal pergi Jusco mesti beli
Yang ini Makcik Yun yang introduced dekat saya.
setiap kali makan berangan duduk dekat jepun.Hampeh sajo.

  Ya Allah..prawn ni sedap sungguh


Tapi dek kerana nak update gambar dah xlarat
so main cengkelat.
buat banyak2x terus
Ha yang kat atas tu pula
direkemen oleh Kddddjah
hehehe
suka khianat panggil nama dia gitu
nama sebenar Siti khadijah (sedap kan nama tu..suka saya)

 Yang ni pula cuba teka makan kat mana?
Chicken Rice Shop(betulke spelling ni?)
Yang ni saya menumpang je makan
sebab dah kenyang sangat

 Ha ni laksa penang
Orchid dengan Lily yang suka sangat makan
Biasa saya tengok je kesungguhan diorang makan
Sebab saya tak reti makan makanan berkuah sangat.
Apatah lagi kalau ia berunsur mee.
haru biru dibuatnya nanti.kat rumah jer boleh makan.
Yang kering-kering je reti makan kat luar ni.


tutti Frutti ni kan
Dibayar melalui berat.
So sapa yang nak beli kena beringat sikit
Harga ikut berat
Pandai-pandaila budget
tapi rasa dia sweeeeeeeeeeeet sangat
eh bukan rasa dia sweet,orang yang beli tu sweet.ahaha.


Ini blackpepper chicken rice
tapi bila saya makan
saya rasa dorang patut tukar nama jadi..
blackpepper ginger rice la
dush..dush..dushh
chicken tak banyak
yang banyak ginger sajo
Haru sajo eden.

Kaya betul kan orang Malaysia ni
Tapi setiap kali makan benda-benda sedap ni teringat my mom dekat rumah
Entah apa yang dia makan
So setiap kali balik rumah
Saya akan masak yang paling istimewa untuk diorang
Plus teringat juga dekat orang2x palestine
dan sedara2x Islam yang kebuluran
Entah apa yang saya nak jawab depan Tuhan nanti
Takutnyer..


post signature

You Might Also Like

0 strawberries yummy

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images