Alfafa Shaklee!!!

6:49:00 PM

Assalamualaikum..
Berhabuk bersawang berkarat dan macam lagi blog saya ni..

Sharing is caring♥♥♥

Testimoni..
Semua wanita mendambakan untuk bersalin secara normal..saya pun macam tu jugak..tapi bila menghadapi emergency czer..kita berserah pada Allah..
Selepas beberapa bulan saya menghadapi alergik ubat bius@epidural..saya sedikit tertekan..
Masa tu saya rasa saya perlu mencari supplemen membantu saya cepat sembuh..

Dan akhirnya saya order alfalfa dari Shaklee!!! 1 minggu guna tulang belakang saya dah xrasa ngilu kesan injection epidural tu..

Sekarang consume Esp..alfalfa dan juga lecithin..alhamdulillah badan terasa ringan jer nk buat kerja..

Tak salah mencuba kan


Nak tahu lebih lanjut tentang alfafa ni boleh rujuk fb saya macam kat header blog tu
atau tunggu post seterusnya

Changing brand can change ur lifestyles



post signature

You Might Also Like

0 strawberries yummy

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images