Rawatan Batuk dan Kahak Baby

3:52:00 AM

Assalamualaikum..
Lama sudah tak bersiaran disini..
Al maklumlah anak dah 2 orang..sibuknya mengalahkan perdana menteri..

Hari ni nak share pasal rawatan batuk dan kahak.
Apa yang anda lakukan bila baby anda mengalami batuk atau kahak tak berhenti..

Dulu.macam2 saya buat antaranya steaming kan baby saya smpai kulit dia nak gelap dah.hihihi..
Buat tepukan bentuk cupping tu sampai baby saya nangis meronta.. ronta..huarghhh...
Then bakar bawang putih sapu dekat dada..
Oleskan madu sedikit pada lidah baby dan macam2 lagi petua.

Tapi alhamdulillah semenjak saya amalkan susu kambing mummylicious ni..baby saya dah kurang batuk berkahak..atau mudah katanya dah xbatuk macam dulu lagi..

Baru seminggu lepas sy dapat berita baby kawan saya meninggal sebab asma.rasa terkilan yang amat sbb xdpt membantu dgn susu kambing ni..

Ibu ibu sekalian..dapatkan rawatan terbaik untuk baby anda.jangan biarkan ianya berlarutan.Saya dah mencuba susu kambing mummylicious..alhamdulillah berkesan..

Say no more to chemical medicine.
Use Sunnah of our Prophet..inshaallah..


Berminat nak dapatkan susu kambinh ni
Whatsapp or message 
013 3078249

post signature

You Might Also Like

0 strawberries yummy

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images