JANA PENDAPATAN GUNA SUSU ANAK

8:22:00 AM

ANDA NAK TUKAR SUSU ANAK KEPADA DUIT??
...
...


KALAU BETUL...YAH...INI PLATFORMNYA...

ANDA RUNSING..
BIL BULANAN DATANG,TOLAK SANA SINI..
AKHIRNYA ZERO!!SUSU ANAK PULA MAHAL..
"KEMPEN TUKAR SUSU ANAK JADI DUIT"...
APA TU..Jom teruskan bacaan

Kita dengar pengalaman seseorang..
======================================
Saya merupakan seorang jurutera di syarikat swasta yang terkenal.Gaji bulanan saya selalu cukup makan saja nak tampung isteri dan 2 anak.Maklumlah tolak kat bil telifon,tolak sewa rumah,tolak epf,tolak kereta memang rasanya nak beli susu kat anak tu nafas macam sangkut kat hidung.

>>Saya sentiasa nakkan yang TERBAIK UNTUK ANAK.Tapi disebabkan ekonomi,dari susu mahal..saya downgrade ke susu murah,akhirnya,kesian... anak saya tak serasi dengan susu tu.Muntah,alahan,cirit birit,demam,selesema dan segala penyakit datang sbb antibodi tak kuat.Isteri pujuk saya untuk bertukar ke susu kambing.Dia cakap susu kambing bagus..bla..bla..Saya tenung harga,mak aiii..Harganya boleh tahanlah..dalam hati saya,xpelah kita cuba dulu.DEMI ANAK.

>>Balik rumah..Lama saya tenung susu kambing tu.Nama susu tu Mummylicious..cam omputeh PRODUK ni.Saya FIKIR "ALANGKAH BAGUS BOLEH TUKARKAN SUSU TU KEPADA INCOME"..tetibe isteri suarakan hasrat nak jadi ejen susu tu sbb boleh dapat murah...Saya pun SETUJU jerla.

===========sebulan kemudian===========
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;

>>JENG..JENG..saya pun share la sikit kebaikan susu kambing tu kat facebook.Share ala kadar je..Eh..eh..tiba tiba jer sorang demi seorang kawan order tanya susu tu.Sampailah skang dah jadi TOKEY SUSU pula.HASRAT NAK TUKARKAN SUSU JADI INCOME tu ALLAH MAKBULKAN..Alhamdulillah..terima kasih mummylicious,kongsi rezeki dengan saya mamat kuli kilang ni.
en.Mazlan(Kuli Kilang)
============================================
Anda pernah mengalami kes macam mamat kilang ni tak?
NAK BERUBAH??BOLEH PERCAYA KER??
BELUM CUBA BELUM TAHU BRO..
AKAK -AKAK NAK TOLONG SUAMI TAMBAH INCOME?
NAK..Sini jawapannya

JADI EJEN MUMMYLICIOUS YANG SAH dan NIKMATI


+ Susu Seisi Keluarga pada harga murah
+ Khasiat susu kambing Semulajadi untuk ketahanan tubuh
+ Bonus Bulanan pada yang Aktif
+ Bimbingan perniagaan online
+ Kupon SUSU FREE
+ INCOME TAMBAHAN
+ pelbagai FREE GIFT menanti

Apa tunggu lagi..taip "EJEN MUMMYLICIOUS"
whatsapp ke 013-3078249
whatsapp ke 013-3078249
whatsapp ke 013-3078249

INGAT SUNNAH..PASTINYA MUMMYLICIOUS
ANDA LEPAS PELUANG INI,ORANG LAIN GRAB BRO...

You Might Also Like

0 strawberries yummy

Follow me

Like us on Facebook

Follow us

Flickr Images